PODSTAWOWE ZASADY DOTYCZĄCE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I PRZEBIEGU KURSU
Usługi oferowane w Sklepie są sprzedawane przez Joannę Rąba prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Oxbridge Joanna Rąba, NIP 9372542446, REGON 360273970, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: ul. Witosa 51, 34-300 Bielsko-Biała, dalej jako Sprzedawca. Sprzedawca prowadzi Kursy za pośrednictwem Szkoły, która znajduje się w Bielsku-Białej przy ul. Janowickiej 11.
Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 694 912 254. Adres korespondencyjny: ul. Witosa 51, 34-300 Bielsko-Biała.
ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY
1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy szczegółowo określają Regulamin oraz Oferta.
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1. Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
2. Sprzedawca korzysta z usług Serwisu iMoje do oferowania płatności on-line.
3. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis.
4. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu płatności lub poszczególnych uzgodnień między Stronami.
5. W celu zakupu Usług przez Sklep należy:
1) kliknąć wybierz formularz i go wypełnić niezbędnymi danymi, odznaczając również preferowaną opcję prowadzenia zajęć (np. czy zajęcia grupowe czy indywidualne, częstotliwość zajęć, ich formę prowadzenia).
2) opłacić wpisowe. Podczas wypełniania formularza Klient dostanie informację o numerze konta do wpłaty wpisowego. Wpisowe można również opłacić blikiem.
2) określić czasową dyspozycyjność Klienta. Końcem sierpnia/początkiem września Klient powinien określić dyspozycyjność osoby mającej uczestniczyć w zajęciach Kursu, wypełniając wskazany na stronie internetowej Sprzedawcy formularz.
3) potwierdzić grafik. Do połowy września Klient otrzyma grafik zajęć SMSem. Jeżeli Klient nie akceptuje grafiku, to ma obowiązek poinformować o tym Sprzedawcę w terminie 24 godzin od dnia otrzymania grafiku - SMSem lub telefonicznie.
4) zaakceptować regulaminy, niezbędne dokumenty i opłacić kurs. Na stronie internetowej Sprzedawcy znajdują się formularze do wypełnienia odpowiednio dla nowych i stałych Klientów. Należy je wypełnić, zaakceptować Regulamin i zamówienie, aby zamówić i opłacić Kurs/Usługę. Po wypełnieniu formularza, Klient otrzyma email wraz z szczegółami Kursu oraz linkiem do płatności. Klient powinien postępować zgodnie z informacjami, celem zawarcia umowy i opłacenia kursu w wygodnej formie. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia wraz z linkiem do dokonania płatności. Płatność należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania potwierdzenia zamówienia. W przypadku Klientów kontynuujących naukę (korzystających ze zniżek) termin płatności drugiej transzy przypada nie później niż do 7 stycznia następnego roku, po roku w którym dokonano zamówienia.
6. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.
ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
1. Szczegółowe informacje dotyczące Usługi znajdują się również w Ofercie lub Regulaminie. Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia złożenia zamówienia.
2. Kursy mogą mieć charakter kursów grupowych lub indywidualnych, co określa Regulamin Kursu i Oferta. Zajęcia grupowe będą się odbywać w Grupie, która ma minimum 2 a maksymalnie 4 Klientów na niezapisanych.
3. Pod pojęciem zajęć należy rozumieć spotkanie trwające 60 minut, 45 minut lub 90 minut, w zależności od wybranej Oferty/Wariantu.
4. O ile z Oferty bądź uzgodnień Stron nie wynika inaczej, Kurs trwa w okresie od połowy września do końca czerwca następnego roku po roku w którym złożono zamówienie/zawarto umowę, przy czym dokładne terminy rozpoczęcia i zakończenia kursu są ustalane w zależności od danego roku kalendarzowego. Klient może ukończyć kurs wcześniej, jednak data końca kursu jest ostatecznym terminem jego realizacji.
5. Zajęcia Kursowe są prowadzone w oparciu o Grafik zaakceptowany przez Klienta przed złożeniem zamówienia. Zajęcia Kursowe nie będą prowadzone w dniach ustawowo wolnych od pracy, w trakcie ferii zimowych oraz przerw świątecznych. Dokładne daty znajdują się na stronie internetowej www.oxbridge.edu.pl w zakładce „dla kursantów”. Klient zobowiązany jest do bieżącego zapoznawania się z tymi informacjami.
6. Poziom kursu ustalany jest w oparciu o poziom znajomości języka i wiek Klienta, który ma uczestniczyć w Kursie (poziom ustala Szkoła na podstawie bezpłatnego testu kwalifikacyjnego lub rozmowy). Dla osób kontynuujących naukę w Szkole poziom grupy wyznacza się na podstawie poprzedniego poziomu.
7. Na podstawie ustalonego poziomu kursu tworzony jest zindywidualizowany program Kursu dostosowany do każdej z grupy lub Klienta w przypadku kursu indywidualnego. Program ten w trakcie trwania Kursu jest zmieniany lub dostosowywane zgodnie z potrzebami danej grupy lub Klienta.
Kursy - prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy/Szkoły
1. Warunkiem zaliczenia kursu przez Klienta jest uczestnictwo w co najmniej 90% zajęć oraz spełnienie wymogów określonych przez prowadzącego zajęcia takich jak przygotowanie prac domowych i prezentacji, zdanie testów z przerobionych partii materiału.
2. Klient zapisany na Kurs ma obowiązek aktywnie przygotowywać się do zajęć, systematycznie podnosić swoje umiejętności językowe, przystępować do testów zaliczeniowych w terminach wyznaczonych przez Szkołę, przystąpić do testu końcowego.
3. Klient zobowiązuje się do zapłaty całej Ceny kursu zgodnie z wybranym wariantem podczas procesu składania zamówienia, opisanym w §4 Regulaminu sklepu.
Rachunek bankowy ING Bank: 85 1050 1070 1000 0092 0540 5476
Cena jest określona w ofercie, potwierdzeniu złożenia zamówienia, zgodnie z wariantem wybranym przy złożeniu zamówienia.
4. Zajęcia są prowadzone w oparciu o Grafik zaakceptowany przez Klienta. O ewentualnych zmianach Szkoła informuje niezwłocznie, ustalając nowe terminy zajęć z Klientami.
5. W przypadku rezygnacji Klientów z trwającego grupowego Kursu lub poszerzenia istniejącej Grupy o nowych Klientów następuje zmiana Ceny za Kurs zaczynając od następnego miesiąca, w którym nastąpiła zmiana ilości Klientów zgodnie z wybranym Wariantem. W tym przypadku Strony umowy zobowiązują się do zawarcia aneksu do obowiązującej umowy. W przypadku braku zgody na zmianę Ceny za Kurs, o której mowa w zdaniu poprzednim, umowa ulega rozwiązaniu w terminie 30 dni od dnia poinformowania o tej zmianie. Przeliczenie ceny nie dotyczy czasowej nieobecności Słuchaczy, trwającej nie dłużej niż 4 lekcje z rzędu.
6. Klienci całej grupy (w przypadku zajęć grupowych Kursu) mają prawo do odwołania zajęć najpóźniej 48 h przed planowanymi zajęciami. W przypadku zajęć indywidualnych Kursu, Klient ma prawo do odwołania zajęć najpóźniej 24 h przed planowanymi zajęciami. Odwołane zajęcia, w tym odwołane przez Szkołę, należy bezwzględnie odpracować najpóźniej do końca trwania umowy. Odwołane zajęcia przenoszą się na koniec kursu, przy czym termin ich odpracowania musi odpowiadać dniowi tygodnia i godzinie ustalonej dla danego Klienta zgodnie z Grafikiem Kursu. Brak uczestnictwa w odpracowanych zajęciach nie zwalnia z odpłatności za zajęcia. W przypadku niepoinformowania Szkoły o możliwej nieobecności całej grupy lub klienta w przypadku kursu indywidualnego, w wyznaczonym terminie, zajęcia uznaje się za odbyte. Nieodpracowanie zajęć oraz niepoinformowanie Szkoły o możliwym spóźnieniu całej grupy lub klienta w przypadku kursu indywidualnego, powyżej 15 minut skutkuje uznaniem zajęć za odbyte.
7. Na powyższych zasadach możliwe jest odwołanie bezpłatnie maksymalnie 3 zajęć w trakcie trwania umowy - zajęcia odwołane ponad tą liczbę przepadają bez zwrotu zapłaconej za nie Ceny. W przypadku braku możliwości odpracowania z winy Klienta/Grupy lub z przyczyn niezależnych od Szkoły/Sprzedawcy odwołanych przez Klienta/Grupę zajęć do końca czasu trwania umowy zajęcia przepadają bez zwrotu zapłaconej za nie odpowiednio Ceny.
8. W przypadku odwołania terminowo nie więcej niż 1 zajęć Klient ma prawo do jednych dodatkowych zajęć w ramach Kursu, które mają się odbyć na koniec trwania tego Kursu. Skorzystanie z powyższych dodatkowych zajęć mają osoby, które odbyły Kurs w całości i opłaciły go w terminie nie później niż do 7 dni od dnia potwierdzenia grafiku. W przypadku Klientów kontynuujących naukę dodatkowo obowiązuje termin płatności drugiej transzy, który przypada nie później niż do 7 stycznia następnego roku, po roku w którym dokonano zamówienia.
9. Klientowi przysługuje prawo do uczestnictwa w zajęciach zdalnych w przypadku, gdy uczestnictwo w zajęciach stacjonarnych nie jest możliwe z przyczyn organizacyjnych lub zdrowotnych. W takim przypadku konieczny jest kontakt mailowy lub telefoniczny ze Szkołą, celem przeprowadzenia połączenia testowego. Każdorazowa chęć uczestnictwa w zajęciach zdalnych musi być zgłoszona Szkole telefonicznie lub mailowo co najmniej 24 h przed planowanymi zajęciami. Zajęcia zdalne (drogą elektroniczną) przysługują również, jeżeli Oferta to zawierała (zajęcia prowadzone tylko zdalnie lub hybrydowo). Zostanie wskazana platforma, na której odbyć się mają zajęcia zdalnie.
10. W przypadku niezawinionej niemożliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej na skutek m.in. odpowiedniego zarządzenia organu władzy publicznej, Szkoła zobowiązuje się do kontynuowania kursu w formie zajęć zdalnych online albo zmiany terminu zajęć stacjonarnych na inny możliwy termin.
11. W wypadku gdy Klient zalega z jakąkolwiek wpłatą wynikającą z §4 regulaminu ponad 7 dni, traci on prawo wstępu na kolejne zajęcia aż do czasu uregulowania zaległości. Takie zajęcia traktuje się jako odbyte i nie podlegają odpracowaniu. Za opóźnienie w płatności przysługują odsetki maksymalne w rozumieniu kodeksu cywilnego.
12. Klient ma prawo do zmiany grupy lub poziomu w trakcie trwania kursu, po uprzednim uzyskaniu zgody Szkoły. W takiej sytuacji następuje rozliczenie kosztów kursu proporcjonalnie do dotychczasowego i przyszłego wariantu.
13. Klient ma prawo zgłaszać wszelkie wnioski lub zastrzeżenie co do pracy Szkoły, a dyrekcja Szkoły ma obowiązek je rozpatrzyć.
14. Klient przyjmuje na siebie pełną i niczym nieograniczoną odpowiedzialność za ewentualne szkody, a także następstwa szkód wyrządzonych z jego winy na terenie siedziby Szkoły oraz w każdorazowym miejscu prowadzenia zajęć dydaktycznych. W przypadku, gdy Klient jest osobą małoletnią, odpowiedzialność z powyższego tytułu przejmują na siebie jego opiekunowie ustawowi podpisujący ze Szkołą umowę.
15. Klient Szkoły zapisany na Kurs może zostać wykluczony z uczestnictwa w Kursie w przypadku rażącego naruszenia przez niego postanowień niniejszej umowy lub Standardów Ochrony Małoletnich przyjętych w Szkole. W takim przypadku odpłatność za kurs należy uiścić w pełnej wysokości.
16. Po ukończeniu zaliczonego Kursu, na życzenie Klienta Kursant otrzymuje certyfikat lub dyplom. Aby uzyskać certyfikat lub dyplom należy spełnić warunki z §5 ust 9 Regulaminu sklepu.
WYPOWIEDZENIE UMOWY
1. Klient może wypowiedzieć Umowę/stosunek łączący Strony na podstawie złożonego zamówienia, niniejszego Regulaminu. Wypowiedzenie musi być złożone na piśmie na adres korespondencyjny Szkoły/Sprzedawcy za okresem wypowiedzenia, który wynosi 30 dni od złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu. Informacja zgłoszona telefonicznie przez Klienta o zaprzestaniu uczestnictwa w zajęciach nie jest przyjmowana jako rezygnacja. Czasowa nieobecność Klienta na zajęciach nie jest przyjmowana przez Szkołę/Sprzedawcę jako rezygnacja i nie zwalnia Klienta z płatności.
2. W przypadku wypowiedzenia umowy w trakcie łączącego Strony stosunku, na Kliencie ciąży obowiązek uregulowania należności za kurs. W takim przypadku Sprzedawca/Szkoła jest uprawniona do naliczenia kary umownej za wcześniejsze zakończenie umowy w wysokości 50% wartości niewykorzystanego kursu, przy czym nie mniej niż 25% ceny całości kursu. Jeżeli po potrąceniu kary umownej pozostała do zwrotu kwota, to jest ona zwracana na rzecz Klienta. W takim przypadku wpisowe nie podlega zwrotowi i nie wlicza się do Ceny Kursu.
3. Nowym Klientom/Grupom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy po 4 tygodniach zajęć. W takiej sytuacji na Kliencie, który zawarł umowę ciąży obowiązek uregulowania płatności proporcjonalnie do wykorzystanej części kursu oraz wpisowego za kurs. Po potrąceniu tych należności pozostała do zwrotu kwota jest zwracana na rzecz Klienta.
4. Szkoła/Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Klientowi umowę z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia:
a. braku uiszczenia przez Klienta Ceny za Kurs, także poszczególnej raty, po bezskutecznym upływie dodatkowego 7-dniowego terminu wyznaczonemu Klientowi w wezwaniu na uregulowanie zaległej płatności.
b. rażącego naruszania postanowień Regulaminu.
c. naruszania przez Klienta podstawowych zasad uczestnictwa w zajęciach, w tym:
- stawiennictwa na zajęciach w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, bądź pod wpływem innych środków odurzających;
- uporczywego utrudniania lub uniemożliwiania efektywnego prowadzenia zajęć np. przez przeszkadzanie innym Klientom uczestniczącym w Kursie czy prowadzącemu zajęcia;
- naruszania dóbr osobistych lub godności;
- innych osób w tym w szczególności prowadzącego zajęcia lub innych Klientów Szkoły;
- uczestniczenia w Kursie osób niebędących Klientami pomimo uprzedniego wezwania przez Szkołę do zmiany zachowania i usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w wyznaczonym terminie.
5. Szkoła/Sprzedawca składa Klientowi wypowiedzenie na piśmie na adres do korespondencji (możliwe również na adres mailowy) wskazany przy składaniu zamówienia lub inny później zmieniony lub osobiście w miejscu prowadzenia Kursu.
Free AI Website Creator