Tutaj możesz pobrać wersję pdf


REGULAMIN SKLEPU

Usługi oferowane w Sklepie są sprzedawane przez Joannę Rąba prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Oxbridge Joanna Rąba, NIP 9372542446, REGON 360273970, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: ul. Witosa 51, 34-300 Bielsko-Biała, dalej jako Sprzedawca. Sprzedawca prowadzi Kursy za pośrednictwem Szkoły, która znajduje się w Bielsku-Białej przy ul. Janowickiej 11.

Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 694 912 254. Adres korespondencyjny: ul. Witosa 51, 34-300 Bielsko-Biała.

Zgodnie z wymogami, wyznaczyliśmy punkt kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Użytkownikami korzystającymi z Serwisu. Szybka i bezpośrednia komunikacja jest możliwa e-mailowo na podany wyżej adres e-mail.

§1 PODSTAWOWE POJĘCIA

Wyjaśnienie podstawowych pojęć:

1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;

2. Dzień roboczy - dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;

3. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientowi;

4. Grafik/Harmonogram - rozkład określający zaplanowane zajęcia dla Kursów; Harmonogram dostępny będzie na stronie internetowej Sprzedawcy/Szkoły;

5. Grupa - zbiór od 2 Klientów, mający wspólnie odbywać Kurs;

6. Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu Usług/Kursu, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, lub osoba zapisana na korzystanie z Usługi, np. kursu językowego;

7. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;

8. Kurs - usługa świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem Szkoły na rzecz Klienta stacjonarnie w placówce Sprzedawcy lub drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy obejmująca jedne zajęcia lub cykl zajęć edukacyjnych o określonej tematyce, znajdująca się w Ofercie Sprzedawcy, przy czym zajęcia te mogą odbywać się w formie udostępnionych nagrań video; Kurs hybrydowy to taki, którego zajęcia odbywają się stacjonarnie i drogą elektroniczną; Kurs może być indywidualny (dla 1 Klienta) lub Grupowy (od 2 do 4 Klientów, zgodnie z Regulaminem);

9. Lektor - osoba, która jest upoważniona i oddelegowana przez Szkołę do świadczenia usług edukacyjnych w imieniu Szkoły, w ramach Kursu;

10. Oferta – propozycja zawarcia umowy zawierająca istotne elementy Usługi (m.in. opis Usługi, indywidualna propozycja Sprzedawcy);

11. Platforma – system teleinformatyczny, w rozumieniu Ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem którego Sprzedawca może realizować Kurs; Platforma zostanie wskazana Klientowi;

12. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;

13. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

14. Usługa – Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży np. Kurs; ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej; Usługa świadczona przez Sprzedawcę (może być świadczona za pośrednictwem Szkoły) na rzecz Klienta.

15. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych;

16. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, zasad realizacji zamówień, realizacji Usług, określający prawa i obowiązki Sprzedawcy/Szkoły i Klienta; postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią umowę pomiędzy Klientem a Sprzedawcą o realizację złożonego zamówienia.

17. Sklep/strona internetowa/Serwis – strona, na której prowadzona jest działalność Sprzedawcy, w tym m.in. sprzedaż produktów, Usług przez Sprzedawcę lub na której udostępniane są treści Sprzedawcy;

18. Strona - Szkoła/Sprzedawca albo Klient;

19. Szkoła - OXBRIDGE Joanna Rąba, położona w Bielsku-Białej, 43-300, ul. Janowicka 11, placówka, w której prowadzone są stacjonarne Kursy/Usługi i znajduje się sekretariat Szkoły;

20. Treść Użytkownika - informacje udostępniane, wytwarzane i/lub dostarczane przez Użytkownika/Klienta w ramach korzystania z usług Serwisu, m.in.:

a) opinie o Produktach, Usługach, Serwisie,

b) treści postów i komentarzy na grupie Facebook lub na dedykowanych kanałach w social media,

c) tworzenie notatek w ramach platformy,

d) informacje udostępniane w ramach Konta Użytkownika dostępne dla innych Użytkowników;

21. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;

22. Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy,Szkoły i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki; przez Umowę rozumie się także postanowienia Regulaminu zaakceptowane przez Klienta, który dokonał zamówienia/zawarł umowę ze Sprzedawcą/Szkołą;

23. Wariant - opcja przeprowadzania Kursu z Oferty określająca jej poszczególne elementy np. tj. co ilości Klientów uczestniczących w Kursie, Cena, częstotliwość i długość zajęć kursowych;

24. Wpisowe – to płatność dokonywana przed rozpoczęciem kursu, mającą na celu rezerwacje miejsca w trakcie Kursu i pokrywającą koszty uruchomienia Kursu. Wpisowe może być zwrócone jedynie do czasu otrzymania grafiku. Nie jest częścią składową odpłatności za Kurs.

25. Zawarcie umowy - rozumie się przez to złożenie zamówienia (wykonania Usługi/zakupu Kursu) przy zaakceptowaniu przez Klienta niezbędnych dokumentów i zgód do tego tj. m.in. Regulamin, polityka prywatności;

26. Złożenie zamówienia - zlecenie przez Klienta wykonania usługi, zakupienie usługi/Kursu z Oferty po zaakceptowaniu niezbędnych dokumentów, zgód, tj.,m.in. Regulamin, polityka prywatności; przez złożenie zamówienia rozumie się też zawarcie umowy między Stronami.

§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY

1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.

2. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.

4. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu i niezbędnych dokumentów i zgód, dokonania płatności, potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta z zastrzeżeniem postanowienia poniżej.

5. W sytuacji gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta, potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta.

6. Pod pojęciem dokonania płatności należy rozumieć zaksięgowanie płatności przez Sprzedawcę lub pośrednika płatności.

§3 CENA - postanowienia ogólne

1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.

2. Cena nie zawiera informacji odnośnie innych kosztów, które Klient zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia.

3. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Usługi.

4. Ceną najniższą jest najniższa cena za Usługę, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku pozycji oferowanej do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania go do dnia wprowadzenia obniżki.

§4 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

2. Sprzedawca korzysta z usług Serwisu iMoje do oferowania płatności on-line.

3. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis.

4. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu płatności lub poszczególnych uzgodnień między Stronami.

5. W celu zakupu Usług przez Sklep należy:

1) kliknąć wybierz formularz i go wypełnić niezbędnymi danymi, odznaczając również preferowaną opcję prowadzenia zajęć (np. czy zajęcia grupowe czy indywidualne, częstotliwość zajęć, ich formę prowadzenia).

2) opłacić wpisowe. Podczas wypełniania formularza Klient dostanie informację o numerze konta do wpłaty wpisowego. Wpisowe można również opłacić blikiem.

2) określić czasową dyspozycyjność Klienta. Końcem sierpnia/początkiem września Klient powinien określić dyspozycyjność osoby mającej uczestniczyć w zajęciach Kursu, wypełniając wskazany na stronie internetowej Sprzedawcy formularz.

3) potwierdzić grafik. Do połowy września Klient otrzyma grafik zajęć SMSem. Jeżeli Klient nie akceptuje grafiku, to ma obowiązek poinformować o tym Sprzedawcę w terminie 24 godzin od dnia otrzymania grafiku - SMSem lub telefonicznie.

4) zaakceptować regulaminy, niezbędne dokumenty i opłacić kurs. Na stronie internetowej Sprzedawcy znajdują się formularze do wypełnienia odpowiednio dla nowych i stałych Klientów. Należy je wypełnić, zaakceptować Regulamin i zamówienie, aby zamówić i opłacić Kurs/Usługę. Po wypełnieniu formularza, Klient otrzyma email wraz z szczegółami Kursu oraz linkiem do płatności. Klient powinien postępować zgodnie z informacjami, celem zawarcia umowy i opłacenia kursu w wygodnej formie. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia wraz z linkiem do dokonania płatności. Płatność należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania potwierdzenia zamówienia. W przypadku Klientów kontynuujących naukę (korzystających ze zniżek) termin płatności drugiej transzy przypada nie później niż do 7 stycznia następnego roku, po roku w którym dokonano zamówienia.

6. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.

§5 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Kursy - postanowienia ogólne

1. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią umowę pomiędzy Klientem a Sprzedawcą/Szkoła o realizację złożonego zamówienia. Przez złożenie zamówienia rozumie się również zawarcie umowy o świadczenie usługi - Kursu. Sprzedawca prowadzi kursy przez Szkołę. Szkoła może wykonywać uprawnienia Sprzedawcy.

2. Przedmiotem zamówienia jest uczestnictwo Klienta w Kursie języka angielskiego zorganizowanym i prowadzonym przez Sprzedawcę za pośrednictwem Szkoły. Celem głównym zawarcia umowy między Stronami jest realizacja celu edukacyjnego wobec Klienta przez Sprzedającego i prowadzoną przez niego Szkołę w ramach ustalonej Ceny za Kurs.

3. Szczegółowe informacje dotyczące Usługi znajdują się również w Ofercie lub Regulaminie. Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia złożenia zamówienia.

4. Kursy mogą mieć charakter kursów grupowych lub indywidualnych, co określa Regulamin Kursu i Oferta. Zajęcia grupowe będą się odbywać w Grupie, która ma minimum 2 a maksymalnie 4 Klientów na niezapisanych.

5. Pod pojęciem zajęć należy rozumieć spotkanie trwające 60 minut, 45 minut lub 90 minut, w zależności od wybranej Oferty/Wariantu.

6. O ile z Oferty bądź uzgodnień Stron nie wynika inaczej, Kurs trwa w okresie od połowy września do końca czerwca następnego roku po roku w którym złożono zamówienie/zawarto umowę, przy czym dokładne terminy rozpoczęcia i zakończenia kursu są ustalane w zależności od danego roku kalendarzowego. Klient może ukończyć kurs wcześniej, jednak data końca kursu jest ostatecznym terminem jego realizacji.

7. Zajęcia Kursowe są prowadzone w oparciu o Grafik zaakceptowany przez Klienta przed złożeniem zamówienia. Zajęcia Kursowe nie będą prowadzone w dniach ustawowo wolnych od pracy, w trakcie ferii zimowych oraz przerw świątecznych. Dokładne daty znajdują się na stronie internetowej www.oxbridge.edu.pl w zakładce „dla kursantów”. Klient zobowiązany jest do bieżącego zapoznawania się z tymi informacjami.

8. Poziom kursu ustalany jest w oparciu o poziom znajomości języka i wiek Klienta, który ma uczestniczyć w Kursie (poziom ustala Szkoła na podstawie bezpłatnego testu kwalifikacyjnego lub rozmowy). Dla osób kontynuujących naukę w Szkole poziom grupy wyznacza się na podstawie poprzedniego poziomu.

9. Na podstawie ustalonego poziomu kursu tworzony jest zindywidualizowany program Kursu dostosowany do każdej z grupy lub Klienta w przypadku kursu indywidualnego. Program ten w trakcie trwania Kursu jest zmieniany lub dostosowywane zgodnie z potrzebami danej grupy lub Klienta.

Kursy - prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy/Szkoły

10. Warunkiem zaliczenia kursu przez Klienta jest uczestnictwo w co najmniej 90% zajęć oraz spełnienie wymogów określonych przez prowadzącego zajęcia takich jak przygotowanie prac domowych i prezentacji, zdanie testów z przerobionych partii materiału.

11. Klient zapisany na Kurs ma obowiązek aktywnie przygotowywać się do zajęć, systematycznie podnosić swoje umiejętności językowe, przystępować do testów zaliczeniowych w terminach wyznaczonych przez Szkołę, przystąpić do testu końcowego.

12. Klient zobowiązuje się do zapłaty całej Ceny kursu zgodnie z wybranym wariantem podczas procesu składania zamówienia, opisanym w §4.

Rachunek bankowy ING Bank: 85 1050 1070 1000 0092 0540 5476

Cena jest określona w ofercie, potwierdzeniu złożenia zamówienia, zgodnie z wariantem wybranym przy złożeniu zamówienia.

13. Zajęcia są prowadzone w oparciu o Grafik zaakceptowany przez Klienta. O ewentualnych zmianach Szkoła informuje niezwłocznie, ustalając nowe terminy zajęć z Klientami.

14. W przypadku rezygnacji Klientów z trwającego grupowego Kursu lub poszerzenia istniejącej Grupy o nowych Klientów następuje zmiana Ceny za Kurs zaczynając od następnego miesiąca, w którym nastąpiła zmiana ilości Klientów zgodnie z wybranym Wariantem. W tym przypadku Strony umowy zobowiązują się do zawarcia aneksu do obowiązującej umowy. W przypadku braku zgody na zmianę Ceny za Kurs, o której mowa w zdaniu poprzednim, umowa ulega rozwiązaniu w terminie 30 dni od dnia poinformowania o tej zmianie. Przeliczenie ceny nie dotyczy czasowej nieobecności Słuchaczy, trwającej nie dłużej niż 4 lekcje z rzędu.

15. Klienci całej grupy (w przypadku zajęć grupowych Kursu) mają prawo do odwołania zajęć najpóźniej 48 h przed planowanymi zajęciami. W przypadku zajęć indywidualnych Kursu, Klient ma prawo do odwołania zajęć najpóźniej 24 h przed planowanymi zajęciami. Odwołane zajęcia, w tym odwołane przez Szkołę, należy bezwzględnie odpracować najpóźniej do końca trwania umowy. Odwołane zajęcia przenoszą się na koniec kursu, przy czym termin ich odpracowania musi odpowiadać dniowi tygodnia i godzinie ustalonej dla danego Klienta zgodnie z Grafikiem Kursu. Brak uczestnictwa w odpracowanych zajęciach nie zwalnia z odpłatności za zajęcia. W przypadku niepoinformowania Szkoły o możliwej nieobecności całej grupy lub klienta w przypadku kursu indywidualnego, w wyznaczonym terminie, zajęcia uznaje się za odbyte. Nieodpracowanie zajęć oraz niepoinformowanie Szkoły o możliwym spóźnieniu całej grupy lub klienta w przypadku kursu indywidualnego, powyżej 15 minut skutkuje uznaniem zajęć za odbyte.

16. Na powyższych zasadach możliwe jest odwołanie bezpłatnie maksymalnie 3 zajęć w trakcie trwania umowy - zajęcia odwołane ponad tą liczbę przepadają bez zwrotu zapłaconej za nie Ceny. W przypadku braku możliwości odpracowania z winy Klienta/Grupy lub z przyczyn niezależnych od Szkoły/Sprzedawcy odwołanych przez Klienta/Grupę zajęć do końca czasu trwania umowy zajęcia przepadają bez zwrotu zapłaconej za nie odpowiednio Ceny.

17. W przypadku odwołania terminowo nie więcej niż 1 zajęć Klient ma prawo do jednych dodatkowych zajęć w ramach Kursu, które mają się odbyć na koniec trwania tego Kursu. Skorzystanie z powyższych dodatkowych zajęć mają osoby, które odbyły Kurs w całości i opłaciły go w terminie nie później niż do 7 dni od dnia potwierdzenia grafiku. W przypadku Klientów kontynuujących naukę dodatkowo obowiązuje termin płatności drugiej transzy, który przypada nie później niż do 7 stycznia następnego roku, po roku w którym dokonano zamówienia. .

18. Klientowi przysługuje prawo do uczestnictwa w zajęciach zdalnych w przypadku, gdy uczestnictwo w zajęciach stacjonarnych nie jest możliwe z przyczyn organizacyjnych lub zdrowotnych. W takim przypadku konieczny jest kontakt mailowy lub telefoniczny ze Szkołą, celem przeprowadzenia połączenia testowego. Każdorazowa chęć uczestnictwa w zajęciach zdalnych musi być zgłoszona Szkole telefonicznie lub mailowo co najmniej 24 h przed planowanymi zajęciami. Zajęcia zdalne (drogą elektroniczną) przysługują również, jeżeli Oferta to zawierała (zajęcia prowadzone tylko zdalnie lub hybrydowo). Zostanie wskazana platforma, na której odbyć się mają zajęcia zdalnie.

19. W przypadku niezawinionej niemożliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej na skutek m.in. odpowiedniego zarządzenia organu władzy publicznej, Szkoła zobowiązuje się do kontynuowania kursu w formie zajęć zdalnych online albo zmiany terminu zajęć stacjonarnych na inny możliwy termin.

20. W wypadku gdy Klient zalega z jakąkolwiek wpłatą wynikającą z §4 regulaminu ponad 7 dni, traci on prawo wstępu na kolejne zajęcia aż do czasu uregulowania zaległości. Takie zajęcia traktuje się jako odbyte i nie podlegają odpracowaniu. Za opóźnienie w płatności przysługują odsetki maksymalne w rozumieniu kodeksu cywilnego.

21. Klient ma prawo do zmiany grupy lub poziomu w trakcie trwania kursu, po uprzednim uzyskaniu zgody Szkoły. W takiej sytuacji następuje rozliczenie kosztów kursu proporcjonalnie do dotychczasowego i przyszłego wariantu.

22. Klient ma prawo zgłaszać wszelkie wnioski lub zastrzeżenie co do pracy Szkoły, a dyrekcja Szkoły ma obowiązek je rozpatrzyć.

23. Klient przyjmuje na siebie pełną i niczym nieograniczoną odpowiedzialność za ewentualne szkody, a także następstwa szkód wyrządzonych z jego winy na terenie siedziby Szkoły oraz w każdorazowym miejscu prowadzenia zajęć dydaktycznych. W przypadku, gdy Klient jest osobą małoletnią, odpowiedzialność z powyższego tytułu przejmują na siebie jego opiekunowie ustawowi podpisujący ze Szkołą umowę.

24. Klient Szkoły zapisany na Kurs może zostać wykluczony z uczestnictwa w Kursie w przypadku rażącego naruszenia przez niego postanowień niniejszej umowy lub Standardów Ochrony Małoletnich przyjętych w Szkole. W takim przypadku odpłatność za kurs należy uiścić w pełnej wysokości.

25. Po ukończeniu zaliczonego Kursu, na życzenie Klienta Kursant otrzymuje certyfikat lub dyplom. Aby uzyskać certyfikat lub dyplom należy spełnić warunki z niniejszego paragrafu ust 9 Regulaminu.

§6 WARUNKI TECHNICZNE

Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.

§7 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE

1. Wszelkie treści zawarte w materiałach przekazanych Klientowi przez Szkołę w związku z Kursem, mających cechy utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią przedmiot przysługujących Szkole autorskich praw majątkowych lub – w przypadku utworów, które Szkoła eksploatuje na mocy umów licencyjnych zawartych z właścicielami autorskich praw majątkowych – przedmiot autorskich praw majątkowych podmiotów trzecich.

2. Klient ma prawo korzystania z otrzymanych od Szkoły w związku z Kursem materiałów dydaktycznych w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kursant nie jest uprawniony do korzystania z tych materiałów ponad zakres dozwolonego użytku chronionych utworów, pod rygorem naruszenia autorskich praw majątkowych do utworów zawartych w materiałach dydaktycznych, w szczególności nie mogą korzystać z tych materiałów w celach komercyjnych.

§8 REKLAMACJE

1. Klient ma prawo do reklamacji usług oferowanych przez Sprzedawcę/Szkołę. W takim przypadku Klient ma prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej wysyłając ją na adres Sprzedawcy/Szkoły wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca/Szkoła wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.

2. Sprzedawca/Szkoła rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

3. Szkoła/Sprzedawca nie udziela gwarancji na Kurs w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

§9 DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI/USŁUGI CYFROWEJ

1. Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/usługi cyfrowej zawartych od dnia 1 stycznia 2023 r. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.

2. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.

3. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

4. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

1) doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

2) Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;

3) brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;

4) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;

5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.

6. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.

7. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:

1) Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub

2) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.

8. Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności towaru z umową, wysyłając ją na adres Sprzedawcy/Szkoły wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca/Szkoła wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.

9. Sprzedawca/Szkoła rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

10. Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.

§10 WIZERUNEK

1. Klient jest świadomy tego, że wizerunek udostępniany przez niego w ramach współpracy ze Sprzedawcą, może być przetwarzany przez Sprzedawcę/Szkołę, w tym utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz do celów związanych z realizacją Umowy.

2. Klient – poprzez włączenie kamery podczas transmisji on-line (webinarów/spotkań on-line) lub poprzez udostępnienie swojego wizerunku Sprzedawcy/Szkole w inny sposób, wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu transmisji on-line/przebiegu współpracy do celów wskazanych w ust. 1.

3. Przetwarzanie wizerunku Klienta/do celów marketingowych i promocyjnych wymaga odrębnej zgody.

4. Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.

5. Klient nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.

§11 DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych w związku z Regulaminem/Umową jest prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Oxbridge Joanna Rąba NIP: 9372542446 REGON: 360273970, adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Witosa 51.

2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności , która zostanie dołączona do Regulaminu.

3. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w zakresie koniecznym do realizacji umowy. Na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy z 4 kwietnia 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 880 ze zm.) w związku z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) wyrażam zgodę na nieodpłatne fotografowanie, filmowanie lub dokonywanie innego rodzaju utrwalenia wizerunku Klienta. Podane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie niniejszej zgody przez cały okres trwania edukacji w Szkole oraz po jej zakończeniu. Klientowi przysługuje prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

§12 WYPOWIEDZENIE UMOWY

1. Klient może wypowiedzieć Umowę/stosunek łączący Strony na podstawie złożonego zamówienia, niniejszego Regulaminu. Wypowiedzenie musi być złożone na piśmie na adres korespondencyjny Szkoły/Sprzedawcy za okresem wypowiedzenia, który wynosi 30 dni od złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu. Informacja zgłoszona telefonicznie przez Klienta o zaprzestaniu uczestnictwa w zajęciach nie jest przyjmowana jako rezygnacja. Czasowa nieobecność Klienta na zajęciach nie jest przyjmowana przez Szkołę/Sprzedawcę jako rezygnacja i nie zwalnia Klienta z płatności.

2. W przypadku wypowiedzenia umowy w trakcie łączącego Strony stosunku, na Kliencie ciąży obowiązek uregulowania należności za kursu. W takim przypadku Sprzedawca/Szkoła jest uprawniona do naliczenia kary umownej za wcześniejsze zakończenie umowy w wysokości 50% wartości niewykorzystanego kursu, przy czym nie mniej niż 25% ceny całości kursu. Jeżeli po potrąceniu kary umownej pozostała do zwrotu kwota, to jest ona zwracana na rzecz Klienta. W takim przypadku wpisowe nie podlega zwrotowi i nie wlicza się do Ceny Kursu.

3. Nowym Klientom/Grupom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy po 4 tygodniach zajęć. W takiej sytuacji na Kliencie, który zawarł umowę ciąży obowiązek uregulowania płatności proporcjonalnie do wykorzystanej części kursu oraz wpisowego za kurs. Po potrąceniu tych należności pozostała do zwrotu kwota jest zwracana na rzecz Klienta.

4. Szkoła/Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Klientowi umowę z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia:

a. braku uiszczenia przez Klienta Ceny za Kurs, także poszczególnej raty, po bezskutecznym upływie dodatkowego 7-dniowego terminu wyznaczonemu Klientowi w wezwaniu na uregulowanie zaległej płatności.

b. rażącego naruszania postanowień Regulaminu.

c. naruszania przez Klienta podstawowych zasad uczestnictwa w zajęciach, w tym:

- stawiennictwa na zajęciach w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, bądź pod wpływem innych środków odurzających;

- uporczywego utrudniania lub uniemożliwiania efektywnego prowadzenia zajęć np. przez przeszkadzanie innym Klientom uczestniczącym w Kursie czy prowadzącemu zajęcia;

- naruszania dóbr osobistych lub godności;

- innych osób w tym w szczególności prowadzącego zajęcia lub innych Klientów Szkoły;

- uczestniczenia w Kursie osób niebędących Klientami pomimo uprzedniego wezwania przez Szkołę do zmiany zachowania i usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w wyznaczonym terminie.

5. Szkoła/Sprzedawca składa Klientowi wypowiedzenie na piśmie na adres do korespondencji (możliwe również na adres mailowy) wskazany przy składaniu zamówienia lub inny później zmieniony lub osobiście w miejscu prowadzenia Kursu.

§13 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

2. Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia Umowy, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem tego terminu zgodnie z ust. 3. poniżej.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Klient jest zobowiązany poinformować Szkołę/Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia pismem wysłanym pocztą na adres Szkoły lub drogą elektroniczną wskazany e-mail w Regulaminie (na wstępie) lub przez złożenie pisma w sekretariacie Szkoły.

4. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone na wzorze Oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednak skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe.

5. W przypadku odstąpienia od Umowy wszystkie wpłacone przez Klienta należności zgodnie z wybraną Ofertą Kursu zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Szkoła została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Jeżeli jednak Klient wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia korzystania z usług przed upływem okresu uprawniającego do skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.

6. Zwrot płatności zostanie dokonany na rachunek bankowy Klienta. Klient może wskazać numer rachunku bankowego w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy, na który ma nastąpić zwrot płatności zgodnie z Umową.

7. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o:

1) świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli Sprzedawca/Szkoła wykonał/a w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

2) dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;

3) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

8. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

§14 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

3. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za niezgodność Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

4. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.

5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

§15 ZWROT NALEŻNOŚCI

W sytuacji, gdy Sprzedawca/Szkoła jest obowiązany do zwrotu całości lub części zapłaconej Ceny przez Klienta, nastąpi to w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy/stosunku łączącego Strony w wyniku złożenia zamówienia o realizację Usługi/Kursu.

§16 OPINIE O PRODUKTACH

1. Opinie dotyczące Usług publikowane przez Sprzedawcę są przez niego weryfikowane.

2. Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Klientów korzystających dotychczas z Usług Sprzedawcy, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do Klientów dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez uzyskanie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem.

3. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Usług Sprzedawcy, opinia ta nie jest publikowana przez Sprzedawcę.

4. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Usług Sprzedawcy, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.

5. Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.

§17 TREŚCI UŻYTKOWNIKA

Niedopuszczalne Treści Użytkownika/Klienta

1. Zakazane jest zamieszczanie przez Użytkownika Treści, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych DSA lub w inny sposób są niezgodne z Regulaminem.

2. Pod pojęciem „nielegalnych Treści” należy rozumieć nielegalne treści, produkty, usługi i działania.

3. Użytkownik nie może zamieszczać Treści, które:

1) mają charakter terrorystyczny,

2) są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami,

3) mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;

4) są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,

5) naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;

6) służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,

7) służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;

8) służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;

9) propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;

10) zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;

11) naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;

12) zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;

13) obrażają uczucia religijne.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika zamieszczone w Serwisie, pod warunkiem że Sprzedawca:

1) nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika lub

2) podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Użytkownika lub w inny sposób ograniczenia ich widoczność lub monetyzację, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.

5. Sprzedawca ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby/organy ścigania w przypadku gdy Użytkownik mógł popełnić, popełnia lub może popełnić przestępstwo zagrażające życiu lub bezpieczeństwu osoby/osób oraz przekazać wszystkie dostępne mu informacje na ten temat.

Moderacja Treści Użytkownika

6. Sprzedawca w każdej chwili może weryfikować Treści Użytkownika.

7. Sprzedawca przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym z poszanowaniem praw podstawowych odbiorców usługi, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.

8. Weryfikacja może następować uprzedzająco lub następczo, tj. po opublikowaniu Treści - w zależności od rodzaju Treści Użytkownika i udostępnionych funkcjonalności.

9. W razie wykrycia niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem, Treść Użytkownika może zostać zablokowana i stać się niewidoczna dla innych Użytkowników lub zostać usunięta z Serwisu lub w inny sposób może zostać ograniczona jej widoczność. Sprzedawca może też ograniczyć monetyzację ww. Treści.

10. Jeżeli Użytkownik korzysta z Serwisu niezgodnie z Regulaminem, poza działaniami dotyczącymi możliwości usunięcia/zablokowania Treści lub ograniczenia w inny sposób ich widoczności i/lub monetyzacji Sprzedawca może dokonać usunięcia Konta Użytkownika albo tymczasowo lub trwale uniemożliwić Użytkownikowi możliwość korzystania z określonych funkcjonalności Serwisu.

11. Sprzedawca ma obowiązek działać z należytą starannością, w sposób obiektywny, proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym zgodnie z wolnością wypowiedzi i informacji oraz innych praw podstawowych i wolności. Sprzedawca informuje o swojej decyzji wskazując jej uzasadnienie.

12. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Użytkownik, którego dotyczą podjęte działania, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie [por. Procedura odwoławcza].

Zgłaszanie Treści Użytkownika

13. Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Sprzedawcy obecność w Serwisie Treści Użytkownika, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA).

14. Zgłoszenie może nastąpić drogą e-mailową, na adres do kontaktu podany we wstępnie Regulaminu, w tym z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznika do Regulaminu.

15. Zgłoszenie, o którym mowa w postanowieniu powyżej, powinno zawierać:

1) uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Użytkownika są niezgodne z Regulaminem;

2) wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Użytkownika, stosownie do rodzaju Treści Użytkownika i konkretnego rodzaju usługi hostingu;

3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;

4) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

16. Zgłoszenie powinno umożliwiać identyfikację zgłaszającego, natomiast nie jest to element obowiązkowy, chyba że tożsamość jest konieczna do ustalenia, czy dane Treści stanowią potencjalne Treści nielegalne.

17. Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, Sprzedawca przesyła Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres e-mail (o ile zgłoszenie zawiera informacje kontaktowe pozwalające na przesłanie potwierdzenia).

18. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy uniemożliwiające rozpatrzenie zgłoszenia, Sprzedawca może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia, w tym w szczególności gdy dotyczy to m.in. potwierdzenia posiadanych praw, które są potencjalnie naruszane. Brak uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Sprzedawcę, może stanowić podstawę do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.

19. Weryfikacja Treści Użytkownika przez Sprzedawcę w związku ze zgłoszeniem następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia pozwalającego na jego rozpatrzenie, chyba że z uwagi na rodzaj nielegalnych Treści, które są objęte zgłoszeniem oraz pilność działań, weryfikacja powinna nastąpić wcześniej (np. gdy Treści wiążą się z zagrożeniem życia lub bezpieczeństwa osób).

20. Sprzedawca przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności.

21. Zgłaszanie i weryfikacja Treści ma na celu usunięcie informacji uznawanych za nielegalne Treści lub uniemożliwieniu dostępu do nich, z tym zastrzeżeniem, że nie może prowadzić do nadmiernego naruszania wolności wypowiedzi i informacji innych Użytkowników.

22. W trakcie dokonywania weryfikacji Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Treści Użytkownika w taki sposób, aby stały się niewidoczne dla innych Użytkowników lub do podjęcia innych działań opisanych w niniejszych rozdziale.

23. Po dokonaniu weryfikacji Sprzedawca może trwale zawiesić lub usunąć Treści Użytkownika jako naruszające Regulamin lub w inny sposób ograniczyć ich widoczność lub monetyzację albo uznać, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu. Jeżeli Treści Użytkownika zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu,

24. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Sprzedawca niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego, jak i Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podając uzasadnienie dla swojej decyzji.

25. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej lub ich niepodjęcia, Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, lub zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie [por. Procedura odwoławcza]

26. W przypadku gdy z przyczyn technicznych lub operacyjnych, Sprzedawca nie może usunąć określonej informacji, Sprzedawca informuje o tym zgłaszającego.

27. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Sprzedawcę. Odwołania nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany.

Procedura odwoławcza

28. W przypadku, gdy:

a) Sprzedawca nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika lub nie ograniczył widoczności mimo zgłoszenia ze strony innego Użytkownika lub osoby trzeciej;

b) Treści Użytkownika zostały zablokowane lub usunięte lub których widoczność została ograniczona niezgodnie z postanowieniami Regulaminu;

c) Sprzedawca podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi, w pełni lub częściowo;

d) Sprzedawca podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zamknięcia konta;

e) Sprzedawca podjął decyzje w sprawie zawieszenia, zakończenia lub ograniczenia w inny sposób możliwości monetyzacji informacji,

Użytkownik, który przekazał Treści Użytkownika, lub osoba, która zgłosiła Treści Użytkownika do weryfikacji, może złożyć odwołanie.

29. Każda decyzja Sprzedawcy, o której mowa powyżej, musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy istnieją podstawy prawne do odmowy uzasadnienia decyzji. Uzasadnienie musi spełniać wymagania przewidziane w akcie o usługach cyfrowych (DSA) i obejmować takie informacje, jak:

a) wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, w odniesieniu do tych Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;

b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Użytkownika lub osobę trzecią, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy Sprzedawcy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;

c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Użytkownika wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;

d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych Treści Użytkownika, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za niedozwolone;

e) jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;

f) jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących Użytkownikowi lub zgłaszającemu możliwości odwołania się od decyzji.

30. Odwołanie można złożyć: a) drogą elektroniczną na adres: [email protected]

b) korespondencyjnie - na adres 43-300 Bielsko-Biała, ul. Witosa 51

31. Odwołanie powinno zawierać niezbędne informacje pozwalające na jego rozpatrzenie, w tym m.in. dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego się Użytkownika oraz szczegółowe uzasadnienie wskazujące na nieprawidłowości w decyzji Sprzedawcy.

32. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany e-mail.

33. Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia odwołania.

34. W przypadku gdy odwołanie zawiera wystarczające podstawy do uznania, że decyzja Sprzedawcy jest nieprawidłowa/nieuzasadniona, Sprzedawca niezwłocznie uchyla swoją decyzję.

35. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Sprzedawcę/pod nadzorem personelu Sprzedawcy.

§18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem ……2024 r

2. Szkoła/Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnej przyczyny, jaką jest:

a) konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa lub lub do zaleceń́, nakazów, orzeczeń́, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych mających bezpośredni wpływ na niniejszy Regulamin i skutkujących konieczności zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem - w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę.

b) rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Platformy;

c) zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;

d) konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;

e) zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;

d) przeciwdziałanie nadużyciom;

g) poprawa obsługi Klientów;

h) zmiana procesu zawierania umów na odległość.

3. W przypadku zmiany postanowień Regulaminu, Szkoła/Sprzedawca udostępni zmieniony Regulamin na Stronie Internetowej, a dodatkowo poinformuje o tym za pośrednictwem wiadomości mailowej przesłanej na podany podczas zawierania Umowy na Kurs adres e-mail Klienta. Jeżeli zmiany dotyczą istotnych elementów umowy, tj. świadczenia główne Stron Klient może w czasie 14 dni od dostarczenia mu informacji o zmianie treści Regulaminu, z którą mógł się zapoznać zgłosić zastrzeżenia i wypowiedzieć umowę łączącą Strony. Po upływie tego terminu, jeżeli nie zostaną zgłoszone zastrzeżenia i złożone oświadczenie o wypowiedzeniu przyjmuje się Klient zaakceptował zmiany Regulaminu.

4. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta umowy.

5. Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy/Regulaminu będą rozstrzygane polubownie, a w wypadku braku możliwości porozumienia, przez Sąd właściwy dla siedziby Szkoły.

6. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:

1) stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;

2) wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

3) powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;

4) platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami.

7. Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 9.

8. Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 9.

9. W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.

10. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. Klient do którego stosuje się przepisy dotyczące Ustawy o prawach konsumenta może powoływać się na jej postanowienia, w zakresie postanowień, które nie zostały wyłączone niniejszym Regulaminem, które mogły być nim wyłączone.

11. Klient oświadcza, iż przez okres trwania umowy właściwe i aktualne do kontaktu są podane przez niego przy zawieraniu umowy dane teleadresowe oraz nr telefonu i adres e-mail. W przypadku braku pisemnej informacji o ich zmianie oświadczenia kierowane przez Sprzedawcę/Szkołę za ich pośrednictwem będą skuteczne.

12. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.

13. Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu.

________________________________________

Załącznik nr 1 do Regulaminu

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY - Konsumenci, Przedsiębiorcy działający na prawach konsumenta

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umów o świadczenie usług. W przypadkach wskazanych w Regulaminie odstąpienie od umowy jest niemożliwe - np. gdy zgłosili Państwo przy zawieraniu umowy/składaniu zamówienia żądanie natychmiastowej realizacji umowy przy zrzeknięciu się prawa do odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Nasze dane do kontaktu: Oxbridge Joanna Rąba ,43-300 Bielsko-Biała, ul. Witosa 51, adres e-mail: [email protected], nr telefonu: 694 912 254

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

________________________________________

Załącznik nr 2

Nasze dane do kontaktu: Oxbridge Joanna Rąba ,43-300 Bielsko-Biała, ul. Witosa 51, adres e-mail: [email protected].

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Odstępuję od umowy z dnia*................................... dotyczącej*/polegającej na*

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko, adres Klienta* ……………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………….

Podpis*.................................................................

 Data .........................................................

* uzupełnić

________________________________________

Załącznik nr 3

Nasze dane do kontaktu: : Oxbridge Joanna Rąba ,43-300 Bielsko-Biała, ul. Witosa 51, adres e-mail: [email protected]

FORMULARZ REKLAMACJI

(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Towaru z Umową)

Dotyczy zamówienia nr:..................................z dnia………………………………

Dotyczy produktu (opis produktu):

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową. Niezgodność Towaru z umową polega na:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...............................................................................................................................................……………………………..

Niezgodność została stwierdzona w dniu ……………….

Z uwagi na powyższe, proszę o (wskazać roszczenie):

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

 Data ......................* uzupełnić

Załącznik nr 4

Jeśli zauważyłeś nielegalne treści, możesz je zgłosić zgodnie z warunkami naszego Regulaminu.

*Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest : Oxbridge Joanna Rąba ,43-300 Bielsko-Biała, ul. Witosa 51, adres e-mail: [email protected]. Dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 16 DSA zgodnie z Polityką Prywatności.

ZGŁOSZENIE NARUSZENIA DOTYCZĄCE TREŚCI UŻYTKOWNIKA

Data: ………………………

Dane zgłaszającego: ...................................................

Adres e-mail: ..............................................................

Zgłoszenie nielegalnych treści dotyczy Treści, które Zaznacz odpowiednie:

€ mają charakter terrorystyczny,

€ są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami,

€ mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;

€ są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,

€ naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;

€ służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,

€ służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;

€ służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;

€ propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;

€ zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;

€ naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;

€ zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;

€ obrażają uczucia religijne.

Inne okoliczności uzasadniające uznanie treści za nielegalne:

……………………………………………………………………………………………………………………

Nielegalne Treści znajdują się (wskaż konkretny adres URL):

……………………………………………………………………………………………………………………

Dodatkowe informacje/ wyjaśnienia dot. nielegalnych Treści (wskaż dodatkowe informacje/okoliczności/dane, które pozwolą nam lepiej rozpatrzyć sprawę, wskaż je w tym miejscu:

……………………………………………………………………………………………………

Oświadczenie Zgłaszającego:

Oświadczam, że zgłoszenie jest składane w dobrej wierze i przekonaniu co do tego, że informacje i zarzuty wskazane w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne (art. 16 ust. 2 lit. d Aktu o usługach cyfrowych).

…………………..

Podpis Zgłaszającego

(o ile dotyczy)


Website Building Software